Het ontstaan van Fedacc
In November 2013 komen Johan Hartgerink en Marcel Rouwen elkaar tegen. Ze raken met elkaar aan de praat en ze merken dat veel van hun ideeën overeenkomen. Ze vinden dat kennis meer gedeeld moet kunnen worden en dat de automatiseringskosten veel te hoog zijn. Hun gevoel voor humor geeft de doorslag om samen te gaan werken. Ze komen op het idee om hun administratiekantoren aan elkaar te binden, maar ze willen wel zelfstandig blijven. Grote, onpersoonlijke administratiekantoren zijn er genoeg. Zo profiteren ze wel van de voordelen van gedeelde kennis en gedeelde software, maar kunnen ze nog evenveel aandacht schenken aan hun klanten.
​
'Grote, onpersoonlijke administratiekantoren zijn er genoeg.'
​
Het concept noemen ze Fedacc: federatie administratie, controle en consulting. Ze merken dat ze met Fedacc inderdaad meer kennis in huis hebben, omdat ze nu profiteren van de kennis van twee kantoren. Ze hopen dan ook snel uit te kunnen breiden. Dit gebeurt echter later dan ze hadden gehoopt: veel administratiekantoren durven de stap niet te maken.
In juli 2017 breidt Fedacc dan toch uit. Bouwma administratie- en belastingadviseurs in Losser besluit de samenwerking aan te gaan. Kort hierna merken Johan en Marcel dat Fedacc meer naamsbekendheid krijgt en ook andere administratiekantoren interesse krijgen.
Fedacc groeit, en daar zijn we trots op. Samen met onze gepassioneerde medewerkers zorgen we dat onze klanten advies krijgen waar ze ècht iets aan hebben en weer verder kunnen met dingen die ze leuk vinden om te doen.
Persoonlijk en betrokken zijn. Dat is de kracht van Fedacc.
Vacatures
Wij zijn regelmatig op zoek naar mensen die onderdeel van ons team willen worden. Bekijk hieronder onze openstaande vacatures.
​
Ook bieden we verschillende stages aan. Kijk of er een vacature openstaat of mail naar r.hartgerink@fedacc.nl (Ria Hartgerink).
Staat uw baan er niet tussen? Stuur dan een open sollicitatie naar r.hartgerink@fedacc.nl.
We staan altijd open voor nieuw talent.